Wanneer u tegen vragen aanloopt waarop u zo snel het antwoord niet weet, kunt u een kijkje nemen bij onze veelgestelde vragen.
Inhoudsopgave
Documenten
- U weet niet precies welke documenten in uw situatie noodzakelijk zijn.
- Kan ik een voorbeeld inzien van het document?
- Kan ik de Nederlandse en Engelse versie tegelijk bestellen?
- Is het document in juridische taal geschreven?
- Kan ik mijn bestelde document zelf wijzigen?
Bestellingen
- Documenten bestellen via Legal docs van Grant Thornton.
- Hoe ontvang ik mijn documenten?
- Wanneer ontvang ik mijn document?
- Kan ik mijn bestelling opslaan?
Betalingen
- Kan ik de betaling annuleren?
- Kan ik het adres op de factuur aanpassen?
- Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
- Waarom staat er Mollie op mijn betalingsafschrift?
- Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Gebruik van Legal docs van Grant Thornton
- Wordt mijn voortgang bewaard als ik de vragenlijst op een later moment wil afronden?
- Is het nodig om voor een vragenlijst in te loggen?
- Waar kan ik mijn bestelde document terugvinden?
- Waar kan ik mijn betaalde facturen terugvinden?
Documenten
Welk(e) document(en) heb ik nodig?
U weet niet precies welke documenten in uw situatie noodzakelijk zijn
Iedere situatie is juridisch gezien anders. Dat betekent ook dat de noodzakelijke documenten per situatie verschillen. Het kan lastig zijn om zelf te bepalen welke documenten u dient te hebben. Daarom hebben we een advieswizard waarmee u uw situatie kunt samenstellen. Afhankelijk van uw gegeven antwoorden, zult u een advies krijgen.
Bent u toch nog niet helemaal zeker van het advies of heeft u aanvullende vragen over de noodzakelijkheid van de documenten? Neem dan contact met ons op.
Kan ik een voorbeeld inzien van het document?
U wilt graag zien wat er in het document komt te staan
Bij de meeste documenten die we aanbieden is er de mogelijkheid om een voorbeeld te downloaden (klik op Bekijk voorbeeld onder de bestelknop). Dit document is slechts een voorbeeld en mogelijk niet toegespitst op uw situatie. Door de bestelling te starten en de vragenlijst door te lopen kunt u uw document opstellen dat toegespitst is op uw situatie.
Bent u er nog niet helemaal zeker van? Neem dan contact met ons op!
Kan ik de Nederlandse en Engelse versie tegelijk bestellen?
U heeft het document in zowel het Nederlands als het Engels nodig
Als u van een juridisch document zowel de Nederlandse als de Engelse versie – voor zover aanwezig – nodig heeft dient u twee keer de vragenlijst door te lopen.
Is het document in juridische taal geschreven?
U wilt weten of het document makkelijk te begrijpen is
De documenten zijn geschreven in een voor een niet-jurist begrijpelijke taal, zonder de juridische inhoud te verliezen.
Kan ik mijn bestelde document zelf wijzigen?
U wilt weten of u het bestelde document ook zelf kunt wijzigen
U ontvangt het document in zowel PDF als Microsoft Word. In het Word document kunt u wijzigingen doorvoeren. Let hier wel op dat deze wijzigingen juridisch correct zijn en laat u desgewenst adviseren.
Bestellingen
Documenten bestellen via Legal docs van Grant Thornton
U wilt weten hoe u een document via Legal docs van Grant Thornton kunt bestellen
Op basis van een vragenlijst, die via de documentenpagina bereikbaar is door op ‘Stel document op’ te klikken, ontvangt u een document van hoge juridische kwaliteit. Dit document is door middel van uw gegeven antwoorden vaak direct implementeerbaar in uw bedrijf of anderszins is toegesneden op uw situatie, aangezien uw antwoorden in het document gegenereerd worden.
Mocht u vragen hebben over het proces of tijdens de vragenlijst kunt u ons telefonisch of via e-mail benaderen!
Hoe ontvang ik mijn documenten?
U wilt weten in welk bestandstype u het document ontvangt
Nadat u de vragenlijst heeft doorlopen en de betaling door ons ontvangen is ontvangt u het gegenereerde document binnen enkele minuten in uw e-mailbox en op de statuspagina. Het document ontvangt u in de bestandstypes PDF en Microsoft Word.
Wanneer ontvang ik mijn document?
De wijze van betaling heeft invloed op de levertijd
Het document ontvangt u direct nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Dat betekent dus dat de levering van het document mede afhankelijk is van de gekozen betaalmethode.
Bij een online betaling (zoals iDeal, creditcard of PayPal) ontvangt u vrijwel direct het document nadat de betaling is afgerond.
Heeft u nog steeds geen document ontvangen en heeft u een succesvolle betaling gedaan. Neem dan contact met ons op!
Kan ik mijn bestelling opslaan?
U wilt graag uw bestelling op een later moment afronden
Uw voortgang wordt bewaard voor zolang uw sessie actief is.
Betalingen
Kan ik de betaling annuleren?
U wilt de betaling annuleren
Wanneer u de betaling annuleert, zult u vervolgens een e-mail ontvangen met daarin de mogelijkheid om opnieuw te betalen. Deze e-mail kunt u doorsturen naar de persoon die gaat over de betaling. Nadat diegene de betaling heeft voltooid, ontvangt u het document per e-mail.
Kan ik het adres op de factuur aanpassen?
U heeft een foutje gemaakt bij het opgeven van de (bedrijfs)gegevens
De gegevens die u tijdens het bestelproces opgeeft zullen worden gebruikt voor het aanmaken van de factuur. Het is (nog) niet mogelijk om de factuur te laten versturen naar een ander adres dan het adres voor ontvangst van het document.
De betaling heeft al plaatsgevonden De factuur is reeds aangemaakt. Helaas is het niet mogelijk om de inhoud van de factuur aan te passen.
De betaling heeft nog niet plaatsgevonden U kunt in het bestelproces naar de stap 'Bedrijfsgegevens' navigeren om de gegevens aan te passen. Indien u de betaling reeds heeft gestart, maar de daadwerkelijke betaling nog niet is voltooid kunt u de lopende bestelling annuleren. Daarna kunt u de bestelling opnieuw starten en de juiste gegevens opgeven.
Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
U wilt weten of er transactiekosten in rekening gebracht worden
Er worden geen aanvullende (transactie)kosten in rekening gebracht. Ook niet indien u kiest voor een betaling via CreditCard. U betaalt dus precies hetgeen er in het bestelproces is aangegeven. Daarbij geldt dat alle prijzen exxcl. 21% btw zijn.
Waarom staat er Mollie op mijn betalingsafschrift?
Op uw betalingsafschrift staat een andere naam dan Grant Thornton
Voor de betalingen maakt Grant Thornton gebruik van de diensten van Mollie. Dit is een gerenommeerde partij die betalingen verzorgd voor online dienstverleners.
Mocht u vragen hebben over uw betaling, neem dan contact met ons op. Mollie heeft geen inzicht in de bestellingen die geplaatst worden en verzorgen enkel de betalingen op onze website.
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Gemakkelijk online betalen via een van de betaalmethoden
Al onze betalingen verlopen via betaaldienstverlener Mollie. Tijdens het bestelproces krijgt u de mogelijkheid om een betaalmethode te kiezen. Op dit moment bieden we de volgende methoden aan:
- iDeal
- Creditcard
- PayPal
Gebruik van Legal docs van Grant Thornton
Wordt mijn voortgang bewaard als ik de vragenlijst op een later moment wil afronden?
U wilt de vragenlijst op een later moment afronden
Uw voortgang wordt bewaard als u op het moment dat u uw browser of computer afsluit ingelogd bent. Zodra uw sessie verlopen is bent u de voortgang in de vragenlijst kwijt.
Is het nodig om voor een vragenlijst in te loggen?
Er is geen account nodig om gebruik te maken van Legal docs van Grant Thornton.
Waar kan ik mijn bestelde document terugvinden?
U wilt uw document downloaden
Uw document wordt afgeleverd per e-mail of op de statuspagina, als u deze nog geopend heeft.
Waar kan ik mijn betaalde facturen terugvinden?
U wilt uw facturen opslaan
Uw factuur wordt altijd meegestuurd in de e-mail met uw document.